Інтернет-магазин (095) 147-62-83 Пн-Пт з 09:00 до 18:00
Сб-Нд: Вихідний!
   
Быстрое меню (044) 222-76-05
со всех номеров бесплатно
Поиск   Позвонить   Корзина
Акції Бонуси Каталог товарів Доставка та оплата Повернення та обмін Магазини Про нас
 Особистий кабінет
     UA           RU     
Залишилися питання?
Напишіть нам

   [email protected]

Часті питання та відповіді

Питання та відповіді

Клікніть по питанню, щоб побачити відповідь!

  1. Чи потрібно реєструватися, щоб зробити замовлення? Ні, Ви можете зробити замовлення за допомогою опції "Купити в 1 клік". Вам перетелефонуэ менеджер і оформить замовлення в телефонному режимі.
  2. Які терміни доставки товару? Термін доставки залежить від обранного способу доставки і змінюється в межах від 2-х днів від моменту підтвердження з комплектації замовлення від менеджера. Якщо замовлення було зроблено на вихідних, термін доставки може бути збільшений.
  3. Як я можу оплатити замовлення? Оплатити замовлення можна переказом на карту або післяплатою при доставці Новою Поштою. Картою або готівкою - при самовивозі з магазину.
  4. Які документи будуть надані разом із замовленням? Разом із замовленими товарами Ви отримаєте рахунок (при замовленні доставки Нової Пошти) або чек (при самовивозі).
  5. Як я можу побачити свої бонуси? Бонуси нараховуються та списуються в момент реалізації. Кількість накопичених бонусів від покупок Ви можете запитати у менеджера в момент реалізації назвавши номер карти або мобільний номер телефону, на який була оформлена карта.
  6. Чи потрібно платити за доставку при самовивозі? Якщо ви вибираєте спосіб доставки «самовивезення», то оплачувати доставку Вам не потрібно.
  7. Чи можу я замовити кілька позицій на примірку? При способі доставки «самовивезення» ви можете замовити кілька розмірів для примірки.
  8. Якщо мені не підійшов товар, як я можу оформити повернення? При способі доставки «самовивезення» повернення вам оформляти не потрібно, ви просто можете не брати позиції, які вам не підійшли і навіть підібрати в магазині інші розміри, якщо вони є в наявності на данному магазині. При способі доставки «Нова Пошта» ви можете відправити речі, які вам не підійшли нам назад (не вказуючи «накладений платіж») і ми вам зробимо повернення коштів на картку або кошти залишимо на балансі для наступних замовлень. Повернення і обмін при способі доставки «Нова Пошта» здійснюється за рахунок клієнта.
  9. Чи повернуть мені гроші за доставку при поверненні? Вартість доставки не компенсується при поверненні або обміні товару.

Просмотренные товары